نحوه رفع نویز خط تلفن
نوشته شده توسط : danial

دخالت ناخواسته سیگنال های منبع مثل تداخل ، دخالت فرکانس های رادیویی و اعوجاج را نویز می نامند . برای رفع نویز خط تلفن اولین راهی که وجود دارد استفاده از اسپلیتر می باشد . اکثر مودم ها این ابزار را دارا هستند . اسپلیتر دارای سه پورت است . پورت Line برای اتصال به خط تلفن است . که سیم خط تلفن به این پورت وصل می شود . پورت بعدی VOICE می باشد که TEL هم نوشته می شود . این پورت باید به خط تلفن وصل شود . و پورت بعدی MODEM یا ADSL است که باید به مودم adsl وصل شود . 
روش بعدی برای کاهش نویز خط تلفن این است که دستگاه هایی که میدان مغناطیسی ایجاد می کنند باید از اطراف مودم دور شوند .  و راه حل سوم این است که دوشاخه های ضد برق را جدا کرده و از دوشاخه های معمولی استفاده نمایید . 
راه حل بعدی این است که وارد تنظیمات مودم شوید . دو پارامتر اصلی در تنظیمات مودم وجود دارد که می تواند روی سرعت آن اثر بگذارد. اولین پارامتر MRU می باشد که مقدار آن را باید روی 1424 تنظیم کنید و دومین پارامتر را که MTU size  نام دارد را روی 1464 قرار دهید. در بخش ADSL Setting نیز تیک گزینه های G.Dmt Enabled و ADSL2 + Enabled را فعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص سایت رایانه کمک اینترنت کمک را ببینید . 

 

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-روش-هایی-برای-رفع-نویز-خط-تلفن





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: